پینه دستان

پینه دستان


به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «علی ربیعی» در حاشیه برنامه پیاده روی بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی که صبح جمعه در بوستان لاله برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در دو سال اخیر که به عنوان وزیر در کابنه دولت حضور یافته ام، تلاش کردم فاصله بین حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان و نرخ تورم را کاهش دهم که در سال ۹۳ حقوق بازنشستگان ۲۵ درصد و امسال نیز ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب که افزایش حقوق بازنشسگان و مستمری بگیران کفاف زندگی را نمی‌دهد، به وضعیت مسکن این قشر جامعه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای تامین مسکن بازنشستگان در حال انجام است و تا پایان سال جاری تعدادی از این افراد صاحب خانه می‌شوند.

ربیعی ادامه داد: اولویت امروز ما برای بازنشستگان مسکن است و در این راستا سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری دو صندوق ایجاد می‌کند و با زمینی که از سوی دولت (وزارت راه و شهرسازی) و وام بانک مسکن ارائه می‌شود این افراد صاحب خانه می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه معمولا بازنشستگان امکان ایرانگردی پیدا نمی‌کنند سفرهای زیارتی و سیاحتی برای این افراد در دستور کار قرار گرفته و به صورت ارزان قیمت و یا رایگان می‌توانند از سوی سازمان تامین اجتماعی به این سفرها اعزام شوند.

وی یادآور شد: جراحی زانو و تعویض مفصل که برای بازنشستگان هزینه بر بود، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

ربیعی تاکید کرد: استراتژی دولت این است که بازنشستگان سالم داشته باشیم و دیرتر به سن پیری برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 17 / 7 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com